anyulettem

anyulettem

Babajáték...

2015. december 02. - anyulettem



Ha van gyermeked, akkor biztosan te is jártál már játszóházban, amit általában az egy évesnél idősebb, de legalábbis, járni, szaladni, futni, ugrálni tudó gyerekeknek találtak ki. Nagyon jók! Sok mozgáslehetőséggel és szórakoztató játékkal.

0ae5f519dcb2bcf20bcbcde3f1119db6.png


maszobaba.jpgÁm mi a helyzet, amíg a gyermeked m
ég baba korban van, míg járni sem tud, kúszik, mászik, esetleg "csak" forgolódik, nézelődik?

 

Ezekben a játszóházakban nekik is van lehetőség. Akár még ingyen is bemehetsz nagyon sok helyre, ha gyermeked tb kártyájával igazolod, hogy még nem múlt el egy éves. A tapasztalat sajnos az, hogy az ilyen piciknek szánt játéktér nem ritkán meglehetősen kicsi, zsúfolt, sőt koszos és a kipakolt játékok nagy része vagy még nem igazán a babádnak való, vagy elem és karbantartás hiányában egyáltalán nem működik.

23e8bf51d6a7cd1528e450cf63ad0f4c.png28baa67e98a3bfcf18bf605f12e0fbca.pngLelombozó élmény, amikor a lelkes kis csillogó szemű 8 hónaposod odamászik egy foglalkoztató asztalnak nevezett játékhoz, bátran felhúzza magát, majd kíváncsian nyomogatni kezdi a gombokat, hátha megszólal vagy világítani kezd valami, de mivel semmit sem tud működésbe hozni rajta, egy-két dühös csapkodás után érdektelenül tovább áll, vagy rosszabb esetben nyafizni kezd, mert nem érti a problémát.

Te pedig próbálod elmagyarázni neki, hogy sajnos nem működik, habár te is azt gondolod, hogy akkor mi a fenének van ott, ha szegény ki sem élvezheti. Vagy a babánk egyéb játék híján az igen-igen koszos műanyag kismotor, szivacs ülőke, vagy lemosást sosem tapasztalt műanyag labda rágcsálásába kezd. Te pedig már megint csak el kell, hogy szomorítsd, mert - ugyan azért jöttetek, hogy játsszon és fedezzen fel olyan dolgokat is, amik otthon nincsenek - mégsem annyira szeretnéd, hogy ezt a sok koszos, nem neki való dolgot a szájába vegye. Igen, én is gyakran jártam így!


Milyen jó is lenne egy hely, ahol végre minden játék működik, sőt igazán a kis egy éves kor alatti csöppségnek való.

87bab11d1f34947bbb8876ee54f962ca.pngE15d28f38e6051afe4830361f2960f023.pnggy hely, ahol kipróbálhatnánk a járássegítőket, foglalkoztató asztalokat, beszélő játékokat, amelyek otthon nem csak, hogy óriási helyet foglalnak el - az amúgy sem túl nagy életterünkben - de meglehetősen drágák is ahhoz, hogy csak úgy megvegyünk egyet anélkül, hogy tudnánk egyáltalán érdekelné-e gyermekünket, vagy szükséges-e már számára.

 Én még belépőt is fizetnék, ha az említett kellemetlenségek helyett végre a pozitív élmények kerülnének túlsúlyba. Nem az a lényeg, hogy ingyen legyen, hanem, hogy betöltse a funkcióját: játszóház legyen, ahol a csöppem is izgalommal felfedezhet mindent és nem kell csalódnia!

Te tapasztaltál már hasonlókat? Nálatok is jó lenne egy jobban működő játszóház? Ha egyetértesz, írd le, hogy te Budapest melyik kerületében szeretnél játékokat próbálgatni a babáddal! Én megoldom a problémád.

A bejegyzés trackback címe:

https://anyulettem.blog.hu/api/trackback/id/tr818134084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morthond 2015.12.31. 10:08:39

Igen, sajnos már én is tapasztaltam ilyet. Bosszankodtam is rajta. Meg minden olyan koszos. Tök jó lenne egy ilyen helyre elmenni! Van már valahol? Én a 17-kerben szeretném Budapesten. Épp a járássegítőkön gondolkodom, mert a 10 hónaposom már nagyon gyakorlatozik :)
süti beállítások módosítása